duintje.reismee.nl

Welkom op mijn Reislog!

Hallo en welkom op mijn reislog!

Dé plaats om op de hoogte te blijven van alle avonturen en ervaringen tijdens deze reis. Vanaf nu zul je hier dan ook regelmatig nieuwe verhalen en foto's vinden, en via de kaart weet je altijd precies waar ik me bevind en waar ik ben geweest! Meer informatie over mijzelf en de reis die ik ga maken vind je in het profiel.

Wil je automatisch een mailtje ontvangen wanneer er een nieuw verhaal of een nieuwe fotoserie op deze site staat? Meld je dan aan voor mijn mailinglijst door je e-mail adres achter te laten in de rechter kolom.

Ik zie je graag terug op mijn reislog en laat gerust af en toe eens een berichtje achter!

Leuk dat je met me meereist!

Groetjes,

tessa

Reacties

Reacties

Anuschka

Hey!!!
Leuk dat je een blog bij gaat houden, ik hou je in de gaten!!
Dikke kus -X-

Annemiek

Hoi Tessa,

Hoorde van Anuschka van je aanstaande vertrek. Gaaf hoor! Heel veel geluk en plezier. Ik lees zeker met je mee.

Groeten Annemiek

Ben Duin

Tessa,
geweldig. Je reis begonnen op mijn verjaardag! Ik ga je volgen!

lidie

hoi tessa
leuk dat ik je laatst weer opnieuw heb leren kennen ..
ik vind t leuk , om je te gaan volgen ..
veel plezier , met alles wat je wilt gaan doen ..
gr lidie

Yv GerbY Thymen Nynthe

Lieve Tessa...de laatste keer bij ons thuis....net nog je neeffie Thymen in bed gelegd voor de komende 2 jaar!!!! Je laatste nachie hier in Nederland en hollandsche frieten en bitterballetjes op en dan op naar het GROTE avontuur!!! Heel veel plezier! 'n goeie reis en we keep in touch!!! Zijn benieuwd naar je avonturen!!!! XXX van ons 4tjes

Peter Rommen

Hoi Tesje
leuk dat we je op deze manier kunnen volgen.
Ik vind het wel een hele onderneming hoor, maar ja ik ben nooit verder geweest dan Rijswijk ;-)
Darten ze daar ook, want dan kom ik een keer een wedstrijdje meegooien :-). Nou meissie we mailen nog.
Groetjes
Peter

Peter Rommen

Hé Tes
Je bent er toch wel heen gegaan om te werken, tjongejonge eitje, biertje en lekker wandelen ;-)
Heb je al foto's?
Nou ik zie het wel tegemoet, groetjes meis.

Annita Hardoar

Lieve juf Tessa,

Wij hebben met de studenten van 1A al je verhalen gelezen.Erg leuk en spannend.Je kunt je geld volgens Mustafa (1 van onze leerlingen )beter in je schoen bewaren.Wij hopen dat je je snel wat beter voelt en geniet maar lekker van dat mooie land.De groeten van Annita en de leerlingen van 1A en Jeroen.

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!