duintje.reismee.nl

Georgetown

Eindelijk tijd om even wat van me te laten horen. De laatste dagen waren erg druk. Donderdag was een vlieg-dag, maar de tijd vloog niet mee. 's ochtends om een uur of zes vertrokken en na drie non-stop vluchten eindelijk geland in Guyana. Dat was rond een uur of 10 (4 uur 's nachts in NL) Na een geweldig hobbelig ritje van ongeveer een uur, kwamen we aan bij een guest house (we = de nieuwe VSO-ers 14 stuks) Na een lekkere maaltijd eindelijk naar bed. Het was ondertussen al erg laat immers.

De volgende ochtend gingen we na het ontbijt met z'n allen in een busje en scheurden we door de straten van Georgetown (GT) naar het VSO hoofdkantoor. Daar werden we door de gehele staf welkom geheten en daarna begon de in country training. We hebben van alles gehoord over de veiligheid en gezondheid. Daarna waren er nog wat administratieve zaken te regelen. Deze dag zou om ongeveer 15.30 uur afgelopen zijn, maar we hebben gelijk kennis gemaakt met de caribische tijden. Het was bijna een uur later voordat we ons weer allemaal in het busje konden proppen. Waarna dit busje nog sneller door de stad scheurde terug naar het guest house.

Vandaag zijn we met drie VSO-ers, die hier al een tijdje zijn,door de stad gelopen. We zijn bij verschillende winkels geweest en hebben rondgelopen op stabroek market. Echt geweldig zo'n markt. In een van de winkels heb ik een sim kaart gekocht. Ik ben vanaf nu bereikbaar op mijn guyanese nummer +592 687 6338.

De komende dagen zal ik nog verblijven in GT. Anna zal me de 24ste naar Moruca brengen.

Reacties

Reacties

Gerard en Coby

enne, ..., heb je naast een eigen telefoon ook al een eigen Guyanese bankrekening? Met van die mooie bedragen erop? Maar leuk te horen dat je de eerste dagen goed bent doorgekomen. We zijn benieuwd naar meer. Liefs van Pa en Ma.

Broertje, Yv, Thymen en Nynthe

Fijn om te horen dat je een goede ontvangst hebt gehad! Have fun!
PS1: Nynthe heeft vandaag haar eerste woordjes gezegd: Tessa, ik mis je.... (ahhhhh).
PS2: en heb je je beltoon nog kunnen behouden? (Wakkuh Wokkuh!)

Broertje, Yv, Thymen en Nynthe

nu mis ik alleen de foto's... kun je zeker later zeggen: tja, had je bij moeten zijn, mee moeten maken... ;)

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!