duintje.reismee.nl

Moruca

Reacties

Reacties

Anuschka

Hahahaha, ik lach me slap!! Hier schijt je al in je broek als Jip bij je op schoot wil zitten en nu heb je er gewoon twee in je bed!! Misschien word je nog wel een echt kattenvrouwtje!!

lidie

hoi tessa,

meid wat en leuk huisje ,
ik stel me voor ,
dat daar ook dat lekkere bedje in staat,
gr lidie

wilma

Hoi Tes,
Even een berichtje uit Nederland. Gisteren was het eindelijk mooi weer. Op de bruiloft van Nicole geweest. Ze zag er prachtig uit!
Leuk om je verhalen te lezen. Het huis, met het bed met de poezen ziet er vredig uit. (nog steeds geen spinnen?)
Zet ook eens een foto van jezelf erbij?
Morgen succes met het begin van je werk, hoewel ik begreep dat 12 september je pas hoort wat je echte werkzaamheden zijn. Ondertussen geniet je van de boottochtjes en natuur.
Heel veel plezier verder!
Groetjes,
Wilma

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!