duintje.reismee.nl

boottocht

Reacties

Reacties

wil

Gave boottocht. Nog enge slangen of krokodillen gezien ?
Hopelijk krijg je snel de informatie die je nodig hebt. Nu ik jou verhalen lees begrijp ik mijn zwager beter. Hij maakt zich ook nergens druk over en denkt met sorry zeggen dat alles goed is. Op tijd komen en afspraken nakomen schijnt heel moeilijk te zijn. Probeer je er niet aan te ergeren, pas je aan , dat is beter voor je.
Groetjes Wil

AnnitaHardoar@live.nl

Hoi Tess,

Wat een prachtige uitzicht zo op de boot.Heb je het zelf opgenomen? Het was zo leuk dat je haast zou denken dat je er zelf bent.Nou ik hou het wel in de gaten hoe het bij je is via je site geniet maar lekker en ik spreek je heel gauw.

Dikke knuffel Annita

Peter Rommen

Hoi Tes
Jeetje, die had er redelijk de sokken in door die smalle vaartjes.
Wel erg mooi. Natuurlijk wel precies mijn ding zo in zo'n bootje. :-)
Nou meis, we blijven je volgen
Groetjes
Peter

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!