duintje.reismee.nl

Reisje???

Reisje... of toch niet... ja toch .... of......

In de eerste week na terugkomst uit Mabaruma kwam Nigel naar me toe. Hij vroeg me of ik zin had om mee te gaan de Barama op. Aan de rivier de Barama liggen de verder gelegen scholen. Dat zou beteken dat we op zondag 15 januari vertrekken, zodat we op maandag de eerste school kunnen bezoeken. Dan verder reizen en de volgende school bezoeken en dat tot woensdag, zodat we donderdag terug kunnen komen naar Moruca. Ik kan weinig betekenen voor de leerkrachten op deze scholen, maar de reis op zich schijnt al geweldig te zijn. Zonder twijfel gaf ik dus aan mee te zullen gaan op dit reisje. Prima, geregeld. Zaterdag voor vertrek naar kantoor om te horen wat ik mee moet nemen en hoe laat we vertrekken, maar geen Nigel. Tot de middag heb ik gewacht op hem en toen maar even gebeld hoe laat ik ook alweer op kantoor moest zijn. Het antwoord was, je raadt het vast al, 'oh heb je het nog niet gehoord, we gaan niet morgen, we gaan maandag of dinsdag.' Prima een dagje later maakt niet uit. Maandag kreeg ik te horen dat het niet ging lukken om dinsdag te vertrekken, maar zondag gaan we.

De zaterdag voor vertrek, alles gewassen en klaar voor vertrek de volgende dag, kwam Nigel naar me toe om te zeggen dat het ook deze week niet ging lukken, maar volgende week gaan we echt. Zeker weten. Nu begint de twijfel dan toch toe te slaan, vertrekken we zondag nou wel of niet?

We gaan niet dit weekend, maar we gaan snel. Tenminste dat is me beloofd. En ja hoor, het is inmiddels februari , maar dit weekend gaat de reis dan toch door. Ik mag echter niet mee, want.... Tja dat is me niet helemaal duidelijk. Een ding is wel duidelijk, ik BAAL!

Reacties

Reacties

Nanda

Grrr... ik kan me voorstellen dat je baalt!

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!