duintje.reismee.nl

Verhuizen

Verhuizen

De maandag nadat we terug kwamen uit Mabaruma, moesten we verhuizen. Aangezien Joy nog steeds in het guesthouse zat, is besloten dat we met z'n drietjes in een huis gaan wonen. Het huis waar Anna en ik woonden, was daar te klein voor. We hebben een huis in het dorp gekregen. Vanaf het balkon, kan Joy haar kantoor in kijken en kijken we uit op het dak van ons kantoor. We hebben een groot huis met ieder een eigen slaapkamer, een grote badkamer met aparte wc, een grote keuken, woonkamer en balkon. Onder het huis kunnen we de kleren laten drogen zonder dat die nat worden van de regen. Kleine tegenvaller in dit geheel is dat de kamer die ik heb geen kast heeft, maar die gaan ze maken. Morgen, mar dat hoor ik nu al bijna twee weken en nog steeds zitten mijn kleren in een koffer en niet in een kast. Eind van de maand is er weer geld en kunnen ze materialen kopen om de kast af te maken. Nog maar een week te gaan tot het einde van de maand, dus met een beetje geluk heb ik over een week of twee, misschien drie ook een kast. Verder vind ik het erg jammer dat we nu in het dorp wonen. Geen beesten meer om ons heen. Niet even buiten zitten en aapjes kijken, maar nu is het enkel gebouwen en mensen. Het heeft uiteraard ook voordelen om hier te wonen. Ik dacht altijd al dicht bij het werk te wonen toen ik in Den Haag woonde, maar nu ben ik binnen een minuut op het werk. We kunnen in de lunchpauze dus makkelijk even naar huis om daar te eten en wat te hangen in de hangmat.

Reacties

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!