duintje.reismee.nl

Terug in Moruca en GT

Terug in Moruca bleek dat het veel geregend had de afgelopen dagen. Heerlijk, want dan kunnen we weer douchen. Er was echter een nadeel. Het water was ook ons huis ingelopen, dus moesten we behoorlijk aan de schoonmaak. Daar zal ik ook wat foto's van toevoegen. Het schoonmaken heeft de hele middag geduurd. En toen we eindelijk klaar waren, hebben we wat brood gegeten en heeft Anna haar hondje gewassen. Anna heeft een puppy genomen. Hij heet stroopwafel. Het is een schatje. Persoonlijk hoop ik dat hij die katten het huis uit jaagt. Aangezien ze mijn bed erg fijn vinden liggen, heb ik behalve muggen en ander ongedierte in bed ook nog de vlooien van die beesten in bed. Leuk ius wat anders. Gelukkig is mij een nieuw matras toegezegd. Zodra ik dat matras heb, mogen die katten er niet eens meer naar kijken. Tot ik het matras heb, slaap ik in de hangmat. Ik moet zeggen ook dat is best comfortabel.

De volgende dag ben ik 's ochtends om 4 uur opgestaan, omdat ik de boot moest halen naar GT. De boot vertrok om half zes, een kwartiertje te laat maar. De reis ging super vlot. Ik had verwacht om 11 uur bij Carol aan te komen, maar ik was er al voor tien uur. We hebben lekker zitten kletsen, naar de winkels geweest en 's avonds zijn we naar een afscheidsfeestje geweest. Erg gezellig. Zondag hebben we erg rustig aan gedaan en hebben we veel zitten internetten en skypen met vrienden en familie thuis. 's Middags was er een klein tuinfeestje georganiseerd door Janice, omdat ik weer terug in GT ben. Dat was erg gezellig en leuk om de andere van onze groep weer te zien en spreken.

Vandaag ben ik naar de dokter geweest voor nieuwe medicijnen en heb ik over de markt gelopen op zoek naar haken voor mijn hangmat, maar helaas nergens te vinden. Om 12 uur had ik met Carol afgesproken om wat te lunchen en daarna ben ik rustig terug gewandeld naar huis. En ben ik wederom druk bezig geweest met de computer. Ik heb geprobeerd om een filmpje te uploaden en dat is gelukt!! Verder zijn er nog wat foto's toegevoegd.

Tot de volgende keer maar weer

Reacties

Reacties

AnnitaHardoar@live.nl

Hoi Tess,

Nou meid ik moet je wel vertellen ik niks anders gedaan dan alleen maar in een hangmat in Suriname gelegen hoor dus best wel te doen hoor.Ik heb zelfs 1 meengenomen uit Suriname die hang ik op de balkon bij mij en dan schommelen maar.Leuk je weer gehoord te hebben en wij spreken weer met elkaar.
Let opjezelf oke.

knuffel Annita

AnnitaHardoar@live.nl

Lieve Tessa,

Wat vervelend voor je dat je zo moet bedelen om informatie. Het is wel een mooi land,geniet maar van het landschap,hondje,vlooienbunker en de rest.

Groeten van Sondes,Anthony,Rick(die vroeger Ricky was)Geronimo,meester Jeroen en juf Annita en de rest van C1A

Wilma

Ha die Tessa,

Wat een schattige foto van die kleine puppy in de schoen.
Zo lief!!
Lekker veel gevaren ook, kan ik niet zeggen deze zomer.
Mijn bootje gaat weer in de winterstalling.

Trouwens, Joseph heeft volgens mij ook een lesje nodig, misschien kan je een IHP-tje voor hem maken.
Je hebt veel geduld nodig, maar dat komt wel goed toch.... Meid, veel succes verder!
liefs,
Wilma

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!