duintje.reismee.nl

Dagje niets

Vandaag een dagje geen verplichtingen. Heerlijk. Rond ongeveer 6 uur ben ik met Carol (één van de nwe VSO-ers) gaan wandelen op de sea-wall. Een lange muur langs de kustlijn om GT te beschermen tegen het water. Erg mooi en rustig. Weer terug in het guest-house Rima, stond het ontbijt klaar. Een heerlijk ontbijtje met toast, kaas-omelet en diverse soorten fruit. Helaas geen melk, maar wel een lekker bakkie koffie en een sapje.

De groep ging daarna in een hotel een maandpas aanvragen voor het gebruik van hun zwembad. Aangezien ik nog maar even in GT ben, ben ik in het Rima gebleven. Lekker boekje gelezen, wat muziek geluisterd en een koude douche genomen. Dit omdat er geen warme douche is, maar ook omdat het echt super heet was. Zodra de groep terug was, kregen we een heerlijke lunch. Roti en kip.

Na de lunch wat gerust en gekletst met de anderen. Rond een uurtje of 4 weer naar de sea-wall gelopen. Dit keer gewoon gezeten op een bankje tot om ongeveer 5 uur Carol kwam. We zijn naar de andere kant van de muur gewandeld (en terug) onderweg zijn we een paar keer gestopt om een biertje te drinken en toen we weer terug waren bij het beginpunt hebben we een hamburger gegeten. Eenmaal terug in het Rima was rond half 10. Nog even een snelle douche genomen en lekker gaan slapen.

GerbY Yv Thymen Nynthe

mmmm klinkt goed ut eten daar!!!